Vrchlabí B - Valdice

05.12.2021

Ahoj kluci,
dnes dobrý výkon, konečně první body.

Dan s Kubou měli těžké soupeře, nicméně Kubovi se partie podařila, jeho partie se mi líbila,stál velmi dobře,závěr jsem ale již neviděl. Danovi se bohužel nepovedlo zahájení a tak tahal celou partii za slabší konec.

Ondra získal ve střední hře pika a stál velmi dobře,ale potom to hrál moc u zdi a soupeř se dostal do tlaku,který ale nedotáhl do konce i když Ondra hrál dlouhou dobu na jedné minutě.
Já jsem to rozehrál dost defenzivně a i když mi motor ukazoval mírnou výhodu,tak to na víc než remis nedalo.
Jarda rozehrál svoji birdovku,situace byla dlouho nejasná,ale nakonec soupeře přetlačil,dobrá práce.
Petr rozehrál volga gambit (taky jsem ho hrával),kde obětuje pika za dobrou hru,ale dle mého Petře,tah černého e5 tam asi nepatřil,zavřel totiž diagonálu černého střelce.ale dobrá půlka.
Martin měl od počátku mírnou převahu, nakonec získal pika a navíc měl dva spojené piky volné do dámy, konec jsem neviděl,ale to zřejmě rozhodlo.
Láďa hrál od začátku na remis,což se mu nakonec i podařilo.

Jinak výhra v hodině dvanácté,a i když jsme stále poslední,tak jsme bodově na úrovni dalších dvou mužstev. Chce to prostě ještě něco vyhrát. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky